Vilkår og betingelser for Deila AS

 

Her finner du informasjon om vilkår, betingelser, og etiske retningslinjer for coaching, kurs, foredrag og bøker hos Deila AS.

Påmelding til kurs er bindende ved påmelding/bekreftelse av tilbud.  Avtale om coachingprosess er bindende når avtalen er signert eller bekreftet på mail.  Oppdrag i bedrifter og organisasjoner:

Bestilte og bekreftede oppdrag må avbestilles minimum 6 uker før oppdragsdato. Ved kansellering inntil 14 virkedager før oppdragsdato faktureres 50 % av avtalt honorar. Ved kansellering senere enn 14 virkedager før oppdragets start faktureres honoraret i sin helhet.

Deila AS forplikter seg til å gjennomføre oppdraget og stille med stedfortreder dersom noe uforutsett skulle skje. Reise t/r og evt opphold (hvis avtalt) tilkommer.

Angrerett

Ved bestilling på nett har privatkunder 14 dagers angrerett i følge norsk lov. Avbestillingen gjøres skriftlig, og kunden har ansvar for å sørge for at avbestillingen kommer Deila AS i hende innen angrerettsfristen.

Etter angrefristens utløp kreves legeerklæring for utsettelse av programstart.

Avtalte coachingtimer kan avbestilles fritt inntil 24 timer før avtalt møte. Det gis ikke refusjon for timer avbestilt senere enn 24 timer før, eller timer det ikke meldes avbud for.

Betaling

Nettkurs betales ved bestilling og tilgang gis umiddelbart.

For bedrifter: Faktura utstedes og er forpliktende. Faktura for endringsprogrammet Growth By You betales ved bestilling eller deles etter avtale i avdrag. Betaling skjer via Stripe.

Ved mislighold av betalingsforpliktelsene bortfaller Deila AS sine forpliktelser.

Manglende betaling  medfører tap av klientrettighetene, og ordinær rettslig inndrivelse iverksettes.

Coachingprosess faktureres i forbindelse med oppstart. Honoraret kan deles i avdrag etter avtale.

Endringer/forbehold

Deila AS  forbeholder seg retten til å endre generelle bestemmelser å avlyse program og kurs med for få påmeldte. Ved for lav oppslutning vil du bli kontaktet for andre tilbud. Ønsker du ikke dette kan du annullere din påmelding og få pengene refundert.

Vi tar også forbehold om at plannene for programinnhold og kurs kan bli endret, at priser kan øke, og om  eventuelle trykkfeil i prislister, informasjon, beskrivelse eller annen informasjon som gjelder for tjenester.

Etiske retningslinjer

Deila AS sine coacher og konsulenter følger DNCFs etiske krav og retningslinjer, som skal sikre forsvarlig utførelse av coaching, beskytte kunde/coachee og gi trygghet gjennom kvalitetssikring av tjenestene.

Coachen respekterer et hvert menneskes verdighet og opptrer med respekt, empati og sensitivitet.

  • Coachen er forpliktet til å ivareta kundens behov for taushetsplikt og konfidensialitet.

  • Coachen handler med integritet, uavhengighet og upartiskhet.

  • Coachen skal sikre at kundens forventninger er forstått av begge parter, og at opprinnelige avtaler overholdes og ikke endres uten gjensidig forståelse.

  • Coachen gir relevant og korrekt informasjon til sine kunder og er ærlig i forhold til kvalifikasjoner, ekspertise og erfaring som coach.

  • Coachen skal alltid søke kundens beste.

  • Coachen ser på teknikker og metoder innen nevrosemantikk og NLP som en mulighet, men på ingen måte som en sikker løsning på ethvert problem.

  • Coachen praktiserer arbeidet etter egen kompetanse og ferdigheter, og henviser til relevante instanser ved tvilstilfeller, og oppfordrer kunden til å oppsøke andre profesjonelle fagpersoner, om situasjonen tilsier det.

  • Coachen er pliktet til å informere relevante myndigheter dersom kunden gir uttrykk for at han/hun vil skade seg selv eller andre.

  • Coaching skal ikke under noen omstendighet erstatte behandling fra autorisert helsepersonell ved sykdom.

  • Coachen handler innenfor lovverket og avviser enhver ulovlig atferd